ICDI, het 70 jaar oude afvalinzamelings-, recycling- en vernietigingsbedrijf uit Charleroi, wordt TIBI. Na de uitbreiding van zijn activiteiten en bestuur klopte het bij Minale Design Strategy aan voor het herdenken van zijn merkidentiteit, zodat deze zeker zou passen bij zijn nieuwe positionering: dichter bij de burgers staan, een groeiend aantal taken voor zich nemen en de steden aantrekkelijker maken. Het resultaat na enkele workshops: TIBI, een volledige nieuwe en kortere naam.
TIBI, het Latijnse datief van “voor jou” en “door jou”, is visueel opgebouwd rond de twee I’s die naar elkaar kijken, als teken van partnerships. Het kleurenpalet is helder, zonnig en gevarieerd.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]